miercuri, 21 iulie 2010

Nici cea mai vagă idee

Nu îmi vine nici o idee...Mă rog... nici o idee nouă sau măcar interesantă despre ce anume aș putea să scriu aici...
Şi toate gândurile îmi zburdă prin cap la viteză maximă, fără vreo ţintă precisă, ca un stol de păsări zburătăcite de pe gard...
Să scriu despre mine? Hmm...unii ar zice că e plictisitor să tot auzi aceeași placă zgâriată zi de zi...
Poate o să scriu despre visele mele sau poate despre poveştile pe care îmi place să le inventez zilnic...sau despre lumea în care trăiesc - e mult mai frumoasă decât cea care ne înconjoară.
Încă nu ştiu despre ce voi scrie, dar îmi plac surprizele...
Eu zic să aşteptăm până mâine... somnul e un sfetnic bun.
Na, bine că mi-am făcut blog.


3 comentarii:

  1. Da, bine ca i-ai dat cep. Btw, pune si tu ceva mai multa culoare/imagine, parca erai mai creativa :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper să fiu mai creativă în ceea ce voi scrie, nu în design-ul blog-ului...:D

    RăspundețiȘtergere
  3. I'm sure you will be, nu mai fi asa negativista. You have to start trusting yourself at some point. Cheers!

    RăspundețiȘtergere